דובר המשטרה: "לשמור על שגרה, ולגלות עירנות"

אסתי פלד No Comments on דובר המשטרה: "לשמור על שגרה, ולגלות עירנות"

דובר המשטרה אלי לוי ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו צריכים את עזרת הציבור, אם אנשים רואים בני אדם חשודים, או חפצים חשודים שידווחו לנו. זה לא יום לדיונים אם המצלמות עבדו או לו. היום צריך להתאבל על זה שיהודי נרצח בירושלים" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלי לוי דובר המשטרה, מסכם את אירועי היום אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "היו הרבה התרעות לפיגועים. הצלחנו לסכל לא מעט פיגועים, הבוקר לצערנו המחבלים הצליחו להוציא את הפיגועים לפועל. אנחנו במצוד אחר מי שביצע את הפיגוע ואת מי שסייע לו, אני מבקש מתושבי ירושלים לשמור על שגרה, אבל גם על עירנות, שכל אחד יסתכל סביבו וישתף אותנו בכל דבר חשוד".

"ברוב המקרים אנחנו מצליחים לסכל את הפיגועים. מידיי יום אנחנו פועלים עם צה"ל והשב"כ. הבוקר הזה החזיר אותנו 20 שניה אחורה.
ירושלים היא עיר תוססת חיים, עם תיירים מכל העולם. בסוף אנחנו מגיעים לרשעים שהצליחו לבצע את הפיגועים, לפעמים זה לוקח זמן" הסביר לוי.

על הדיווחים בהם נטען שהמצלמות במקום הפיגוע לא פעלו אמר: "נעשה עוול גדול לעיריית ירושלים בפרסום עם המצלמות. אני יכול לומר לך שהמצלמות של עיריית ירושלים הביאו אותנו להרבה לכידות של מחבלים. יש 3000 מצלמות בירושלים. המצלמות תמיד מסייעים לחקירה, אבל יש גם עבודת מודיעין".

"אנחנו קוברים היום נער יהודי בן 15, זה לא יום לדיונים אם המצלמות עבדו או לו. היום צריך להתאבל על זה שיהודי נרצח בירושלים".

על ההיערכות במשטרה לימים הקרובים אמר: "השוטרים יעבדו במשמרות של 12 שעות, ומחר תתקיים הערכת מצב. השנה השארנו את הכוננות גם אחרי שמחת תורה, בפרט בירושלים. אנחנו צריכים את עזרת הציבור, אם אנשים רואים בני אדם חשודים, או חפצים חשודים שידווחו לנו".

האזינו לריאיון:

 

 



0 תגובות